Vi firar


Hola! Denna helg har varit en bra helg! Först kom ju Johannes hem från Dubai, i fredags. Det firade vi ju med god middag, lite mousserande och mys. På lördagen var jag och Johannes bara för oss själva (händer inte många lördagar) så vi drack drinkar och spelade tv-spel i flera flera timmar den kvällen. Och så fick jag även reda på att min bästis Johanna var här i Göteborg på besök hela helgen, så på söndagen stack jag hem till henne och hennes mamma (mitt tredje hem kan man säga). Söndagskvällen spenderade vi ute. Vi tog några glas vin - jag, Johanna och Minna, och avslutade hela kvällen på Park Lane. Vi hade sjukt roligt. Det finns ingen härligare människa än Johanna på hela jordklotet och det var första gången jag träffade Minna, men hon var ju minst lika härlig hon:) Älskar människor som är öppna! Dock var måndagen mindre bra. Jag var trött, bakis, Johanna skulle åka hem till London igen och Johannes jobbade till nio igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0