2-årsdagen


Alltså, både jag och Johannes måste ha världens sämsta minne. Vi är som två guldfiskar båda två. Glömmer någonting varje dag.

Igår, den 24:e november hade jag och Johannes varit tillsammans i 2 år. Herre gud vad länge! Och vi har fortfarande lika mysigt. Älskar dig Baby! :)

Men iallafall, det känns ju ändå som nåt att fira lite. Eller iallafall göra en god middag tillsammans. Men jag var så trött igår när Johannes och jag körde hem så jag glömde helt bort allt. Typiskt också! Jag sa det tillochmed till minna på morgon och jag hade satt ett alarm på mobilen tillochmed. HA! Ja ja, om man uppskattar varandra varje dag i ett förhållande, och gör små mysiga saker tillsammans ofta, så behöver man inte ha ett datum per år som man skall fira.

E HJÄRTA J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0