Pancakesisgoodforyoursoul


God morgon! Pannkakor är nästan tradition på helgen nu hos familjen Eklind-Andreasson. Pannkakor, färskpressad juice och kaffe. Punkt! Idag, vet jag inte om jag kanske skall fara hem till mor min och sy upp och in och ut lite kläder. Min symaskin har inte fått följa med mig hem till oss nämligen (pga för liten yta) Ikväll kanske det blir grillning och vin med och hos några vänner. Gott. Det är väl bland det bästa nu när sommaren kommer?

Igår var vi här, ett helt gäng människor, och tog några glas. Det blev nog enda fram till klockan 3 någon gång. Men det är alltid trevligt att bjuda på några glas och umgås med hela ligan. Nu blir det tillbaka till att vika tvätten. Later. E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0