Jag blir förbannad, rent ut sagt

Gaaahh, jag blir så trött på mig själv. Mina två största problem som jag måste arbeta med, är dels att jag har världens värsta beslutsångest, och dels att jag alltid, och då menar jag verkligen alltid, är så stressad som det går precis innan jag skall iväg någonstans. (Oftast är jag sen p.g.a att jag har sådan beslutsångest). Så nu missade jag såklart den förbaskade bussen. Hatar bussar. Eller ne, de är väl bra att ha. Men det var såklart den sista bussen för dagen, som går härifrån. Så nu får jag så snällt sitta och vänta på att Johannes skall komma hem så han kan köra mig. Så då hinner jag för en gångs skull slänga in en bild på vad jag (troligtvis) kommer ha på mig under kvällen..


Kommentarer
Anonym

men tack:) superfina bilder här me!

2009-05-16 @ 18:26:57
http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0