BIO, Middag. Bra, Gott.



Igår; lördag, var jag, Johannes, Johannes mamma och pappa och två bröder på bio. Vi såg Män som hatar kvinnor. Jag som egentligen inte är en bio-människa blev riktigt positivt överraskad. Den var helt sjukt bra. Den var dock väldigt brutal och hemsk vissa gånger, men det var en grymt bra film. Jag rekomenderar alla att se den. (Men fy fan, rent ut sagt, vad brutal den var ibland) Men fy fan, (rent ut sagt) vad bra film!

Efter filmen åkte vi till en jättemysig libanesisk restaurang. Vi tog allihop 12 små kalla och varma rätter + kyckling, fläskfilé och nötkött-spett + kaffe och kaka. Och alltihop var libanesiskt. Och helt ljuvligt gott med alla dessa rätter och röror.

 


Hela bordet var fullt av olika rätter och allt var jätte gott. När vi suttit där i två timmar började magen bli ganska mätt, om man säger så, då var det dags för kaffe och kaka, och sedan en bilfärd hem. Vi bjöd hem vårt sällskap på ett glas vin hos oss, så här satt vi och drack lite, spelade spel och kollade in slutet på Robinson och slutet på Jag vet vad du gjorde förra lördagen...

Nu skall vi åka och käka nybakat bröd (eller först skall jag fixa iordning mig), för att sedan åka vidare till stan, och kanske IKEA? Later. E.


Kommentarer
Anonym

http://designbyjessica.blogg.se/2009/march/utlottning-3.html

2009-03-22 @ 10:50:08

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0