2009.03.23

God morgon!

Sitter i soffan med två smörgåsar och ett glas juice, och solen skiner för fullt. Lovely! Igår var jag på stan och shoppade. Jag shoppade nog upp hela H&M. Guu vad snygga kläder de har nu för tiden:) Hårfärg fick hoppa ner i en påse också, så det kanske blir att färga håret ikväll.

Det var nämligen så att jag övningskörde in till stan igår, för Johannes skulle spela match på Heden, så jag tänkte, ja, jag slår två flugor i en smäll - jag övningskör in och går och shoppar medan han spelar match. Så, så blev det. Men jag var en snäll flickvän och gick och kollade sista minutrarna av matchen;) Jag hann se när Johannes avgjorde matchen och gjorde 4-3-målet. :)

Efter matchen övningskörde jag vidare. Vi åkte till IKEA.

Men nu skall jag fixa mig inför en härlig arbetsdag. Later. E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0