2009.03.12 18:56

Hej och hå och god kväll!

Varför snö? Varför nu? Jag förstår inte.. Från att jag och Jennifer satt ute och fikade i bara tröjorna och stektes, ja, till och med svettades i solen på gårdagens rast, till att vi idag kunde göra gigantiska snögubbar och helt glömt bort hur värme känns. Ja, igår kändes det verkligen som vår och jag blev så glad att kunna få börja ha solglasögon, och det kändes verkligen så himla mysigt att kunna sitta ute och fika, med solen i ansiktet och utan att frysa. Annat var det idag. Så mycket vinter har det nog inte varit i Göteborg på hela vintern... Typiskt. Och så hade jag cykeln med mig till jobbet också. Den syntes knappt när jag skulle cykla hem.. Haha.

Och jag har gjort smoothie och så fick jag en låda med Toffiefee av Johannes mamma idag :) :) Den har vi såklart smaskat i oss. Varför spara liksom? ;) MUMS. Nu skall vi kika på Vänner. Love. E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0