Igår var bra, idag skall bli bra


Lavendel på altanen, som tack för terminen. Tänk vad länge jag jobbat på dagiset nu. 1 vecka kvar!

Igår hade vi bestämt träff med Jonathan och hans tjej Jonna, här hemma hos oss. Dem hade inhandlat maten som vi tillsammans tillagade. Jätte smart grej för att umgås. Att inte bara bjuda på mat, utan att man även lagar den tillsammans! Så vi lagade thaimat och efterrätten var massa frukt med vit choklad på, i ugnen. Vi hade en jätte trevlig kväll, med prat, minnen, spel, vin, jordgubbar, god mat och vänner!

Nu skall vi snart ner till stranden, jag och Johannes. Han skall servera på ett bröllop sedan, så han kan väl bara vara i solen en kortis. Men jag skall minsann steka min kropp! Skepp o hoj! Later

Kommentarer
felicia

Gå gärna in på http://fridasjoblom.blogg.se/2009/june/utkast-har-kommer-3.html och rösta på mig som månadens blogg! Jag är nr 5. Det skulle vara jättesnällt! :) <3

2009-06-29 @ 20:04:56
http://thetruestory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0