feelnothing


Gaaah. Jag tror jag blir tokig. Mest på mig själv, för att jag inte har gjort något vettigt för fem öre idag. Men även för att jag inte får tv:n att fungera. Det enda jag får igång är sport, och nyheter. (Sport, som är det absolut tråkigaste som finns, och nyheterna, vad är det?) Det enda jag har gjort idag är att ha ätit mängder med smörgåsar i dess olika varianter. (Märkte även att jag glömt sätta in hallonmarmeladen, efter att jag gjort mackor för två timmar sedan...) Ja, så där har ni min dag; 'jag har brett mackor.' Och nu hittar jag inte fjärrkontrollen heller, så nu är jag tvungen att se på sport. Jag kan inte ens zappa mellan nyheterna och sport. Gaah, jag vill inte se på tv längre.

Ph: 1 & 3 wildfoxcouture. Ph: 2 lundlund. Ph 3 Vad tycker vi egentligen om den kommande trenden; Strumpor i                klackarna?          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0