Ibland får man vara lat


Hej! Jag har inte känt något för bloggen de senaste 48 timmarna. Jag har även varit fullt upptagen hela helgen. Vi har haft finbesök från Stockholm. Min moster och hennes man har varit här ute hos oss. Bott på hotell en liten bit bort. Men fått hotellfrukosten här, vi har grillat, promenerat, suttit på altanen och myst, grillat igen, njutit av det underbara vädret, druckit kaffe på altanen och herrarna har till och med varit ute med båten en sväng.

Idag har, trots det fina vädret, jag och Johannes bara myst med varandra. Grillat våra egna hamburgare med världens godaste marinerade klyftpotatisar till. Och såhär ser vår kväll ut. Hamburgare, chokladmuffins (förstår inte varför Johannes, eller okej, jag också, alltid skall baka någonting när vi inte har något smarrigt med socker i hemma), och alla Harry Potter-filmerna. (Johannes hade ju inte sett någon av Harry Potter-filmerna innan vi såg den sista filmen för ett tag sedan) Så later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0