Ingen kan säga att vi inte är impulsiva

Det har varit en innehållsrik och impulsiv helg. Från Hamngatan till Poolparty, till Båstad till födelsedagsfest. Ja, här har vi inte legat på latsidan.

Efter en jättetrevlig kväll på världens mysigaste innegård, på Hamngatan, hamnade vi på poolparty. Morgonen därpå kände vi så förfärligt mycket för Båstad, så vi skyndar hem och packar ner några partydressar och hoppar in i bilen och är on our ways. Fest är det självklart i Båstad. Vi börjar redan på stranden. Handlade med oss lite mat och vin och satt där och bara levde. Vi skulle inte varit hemma än, om det inte var för att det började apregna igår och det var inge vidare kan jag säga. Så vi slängde oss in i bilen och åkte tillbaka till Göteborg. Jag hann inte mer än komma hem förrän vi skulle till Camilla som fyllde år.

Det har alltså varit mer skratt, vin och sena nätter, än något annat. Sömn, det har fått vänta.


Torsdagkvällen på Hamngatan blev succé.

Anna & Jag

Lotta & Sara

Rosé Fanta blev det några glas av


Sedan bar det av till Båstad istället...

En hel burk Salsa hade runnit ut i Saras väska.. Haha, som vi skrattade!

Inte ens när man kommer hem från Båstad får man vila, nej då var det grill/födelsedagsparty  för min del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0