MIN NYÅR VAR...



Jag måste bara säga, att min nyårsafton, var den bästa nyårsafton jag någonsin haft. Nyårsafton har jag annars tyckt varit så överskattat. Man har sådana höga förväntningar, och så blir kvällen inte alls så bra som man hoppats och kanske rent av blir misslyckad. Men detta året, - hela kvällen var bara så himla härlig. Precis som det skall vara!

Nu ligger jag i soffan och dricker te och käkar lussebulle. (tur att jag hade några kvar i frysen) Är inte te det bästa som finns när man är förkyld och har ont i halsen?! Me love it. Men det sjuka känns bättre idag iallafall. Förhoppningsvis är det helt borta imorgon. Har precis kollat på en jättemysig film om häxor och kungar ocg stjärnor och kärlek och krig. Ja ja, nu är det The Hills. Tur att det går lite bra på tv när man är sjuk.

Imorgon är jag frisk! Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0