JOBB JOBB JOBB

Hej-svej-tjolahej!

Min vecka har varit förvånanndsvärt bra! Det är inte alltid så roligt att vara arbetslös. Och inte alltid så lätt heller. Men idag fick jag veta en jätte trevlig nyhet för min del. Och denna goda nyhet är att jag skall få jobb på dagiset en tid framöver, eller tills jag hittar något nytt. :) :) Jo, det är nämligen så att en "extrafröken" skall börja plugga och skall sluta på dagiset. (Jättesynd för dagiset, för hon var jätte bra!) Men jättebra för min del. Nu har jag fått ett helt schema på 4-5 dagar/vecka. Jeejj!


Kan man tvätta duschen med en kastrull vatten? Ha-ha. En knäppis gjorde precis det på Top Model.. Hallå, man har ju en hel duschslang med hur mycket vatten i som helst... Onödigt vetande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0