TODAY I'M THIS


Idag har jag på mig klänning från H&M och ankelboots från H&M. Se där vad denna kedja har snygga kläder.
Jag och J är uppe med tuppen idag. Vi skall till hans föräldrar och äta middag sedan. Och efter det, ikväll, så kanske bio? Men vad skall man då gå och se? Australia? Changeling? Benjamin Button? Chihuahuan från Beverly Hills? Twilight? Wallander? Ja, jag vet inte. Bio är inte riktigt min grej egentligen.. Tycker att hela grejjen känns så konstig, att sitta och titta på tv med 100 okända människor. Men jag vill gå med min Baby, för vi har aldrig varit på bio tillsammans. Inte någon gång på dessa 16 månader. Så det är på tiden att vi går på den där första dejten. ;)

Later..

Kommentarer
Sanna

Riktigt fint :) Klänningen var topp ett hihi. Ha en skit trevlig söndag. Kram Sanna

2009-01-18 @ 14:31:02
http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0