My day..


Som sagt. Stan-rutt idag med Saris. Hade en liten, men viktig lista! Och själva syftet med att gå på stan, är ju att fika eller käka lunch. ;) Så vi smet in på Espresso House. En supergod Chai-latte och en scones med pålägg satt bra i magen. ;) Och det närmsta jag kommit snö denna vinter var denna lilla snö, som låg på vägarna i stan, så jag var bara tvungen att föreviga ögonblicket. Ha-ha, och även så lite snö kan vara farlig. För tror ni inte att jag gjorde världens vurpa när jag klev av spårvagnen hemma. Haha. Vips så låg jag nere på marken med benen i vädret och med tidning, min stora väska och kassar huller om buller och snö innanför både jacka och tights...

Nu skall jag och J lägga oss och gotta oss med en skål med godis. Oj, och nu kom det redan choklad mellan tangenterna... Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0