Springa? Njää. Not my style.

18:15 Jag och Älsk står startklara, med öronmuffar på, pannlampan på huvudet och understället under träningskläderna.
18:17 Jag är redan trött
18:20 Jag får håll
18:25 Jag har ont överallt
18:30 Jag vill inte springa mer. Någonsin.
18:40 Jag sitter avklädd i soffan.

Jag har kommit på, att springa ute i kylan inte var något för mig. 18:15 började vi springa. 20 minuter senare sitter jag hemma i soffan. Jag fick ont överallt. Jag fick håll och ont i magen och i revbenen och jag fick ont i fötterna och i bena. Nä, det är bara att inse. Jag är ingen långdistans-löpare. Nä, på sommaren kanske det går an, men till dess är det nog ett gymkort som gäller för min del. Fast jag är nog mer för klackskor än gympaskor ;)


Kommentarer
Linda Bülund

Yummo!^^



Haha sådär ser min motionskurva ut med!xD

2009-01-19 @ 19:18:10
http://lindabylund.blogg.se/
alicia

Sv; Hah, vet inte har aldrig smakat Ben & jerrys!

2009-01-19 @ 20:50:44
http://sjuttiofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0