Nu mår min dator bra. Tror jag?


Älskling och jag i lördags (okej, av 10 bilder, så tror jag inte att hela jag blev med en enda gång!)

Okej, det här är i princip den enda bilden jag har på datorn nu. Jag har formaterat om hela datorn, och alla mina bilder är borta! Nej, så illa är det inte, då skulle jag börjat gråta, om mina 15 489 (ja, det var så många) bilder bara skulle vara borta, puts väck.. Nej, jag har sparat alla på min lilla externa hårddisk, som just nu är min bästa kompis ;)

Jag har haft konstant huvudverk hela veckan, jag vet inte om det är barnens fel, eller mitt fel eller sängens fel, eller vad det är frågan om, men jag är helt slut i bollen! Får börja proppa i mig panodil...

I helgen hade vi ju överraskningsfest för Tom. Och allt blev helt jä'la fantastiskt bra! Vi är grymma! Det blev faktiskt så lyckat! Och han hade inte anant någonting. Och det blev överraskning på överraskning på överraskning. Å så kul det va!

Hej-svej! Nu skall jag värma nyponsoppa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0