Dagen efter..


Dagen efter.. Jag och Johannes ligger helt utslagna, (rättelse: Johannes ligger helt utslagen) Jag är rätt pigg, trots en flaska vin och gott sällskap igår kväll. Jag och Johannes bestämde oss för att avsluta Alla hjärtans dag hos några vänner. Alltid lika trevligt.

Vi spenderade hela gårdagen tillsammans. Pannkaksfrukost i sängen, lunch hos hans föräldrar, övningskörning in till stan, kikande efter 50-tals-kläder till nästa helgs 50-tals-fest, shoppade lite kläder, hem och hälsade på mami, övningskörde massor och hur bra som helst, storhandlade på ICA Maxi (bl.a en swiffer..) och spenderade kvällen över ett glas vin med vänner och spel..

Nu skall jag nog äta en bulle. Hej! E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0