Jaghjärtadig..

Alla hjärtans dag.. Har verkligen alltid varit en sådan överskattad dag för mig. Men när Johannes finns i mitt liv är dagen underbar. Även om vi varken skall ut och käka eller gå på bio eller köper blommor till varandra så känns dagen speciell.

Jag vaknade av att Johannes viskar i mitt öra; "Sov vidare Älskling, jag skall bara fixa en grej, låtsas sov!.. "  Varför inte bara skita i att väcka mig, så skulle jag sovit vidare, och inte behövt sova räv.. Haha, Så söt han är. Jag hörde iallafall hur han fixade och grejjade och donade nere i köket. Och efter typ,, 100 år, så kom han upp med hjärtpannkakor (gjorda i pannan jag köpte till förra Hjärtans dag), te och ytterligare en berlock (ett härta såklart) till mitt armband jag fick av honom i julas. Sweeeeeeeeeeeeeet. Det trodde jag aldrig, men shi fick jag.. Världens bästa pojkvän? JAPP! Det är bara sådär mysigt att få frukost på sängen och bara veta att någon älskar en.

Jag tycker däremot att det inte skall krävas en utsatt dag i almanackan en gång om året, för att man skall kunna visa sin uppskattning genom presenter, blommor, middag, frukost på sängen.. osv.. utan jag tycker att det är mycket roligare att vara spontan. Kanske att man ger bort blommor en onsdag i april, eller får frukost på sängen en lördag i januari... 14 februari är bara en sån där dag då man skickar en extra omtanke till sina nära och kära. Ha en bra dag! Love. E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0