Dax att skölja ur färgen nu..

Sitter med hårfärg i håret och över hela mig. Haha, nä, men jag vet inte om jag skall skratta eller gråta (gråta!) för min dator har fått influensan eller nåt. Ett virus är det iaf. Blä. Varför lyckas jag alltid? Kanske för att jag inte vet hur man skaffar ett virusskydd?? Jaa,, blä. Nu har jag iallafall köpt en extärn liten hårddisk (en rosa. Mycket viktigt!) ;) så att jag kan föra över alla bilder och låtar. En back up helt enkelt. JA! Sen måste stackarn till sjukhuset. Vem kan hjälpa min lilla smala, smärta, little black windows ?


Kommentarer
Malou

Ja, mooot virus alltså! Haha, vad söt den rosa är! :D

2009-02-07 @ 12:08:51
http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0