Weekendplayer


Tillbaka till helgen by the way. Johanna fyllde 22. Jag och Johannes var bjudna på middag där med flera. Suveränt gott. Och kan ge er ett tips som hon gav oss, att när man gör någon sorts gryta med grädde och så - häll i massor av philadelphiaost och ni vet en sån där taco-kryddblandning. Det blev suveränt gott och lät väldigt enkelt. Johanna hade valt att ha fläskfilé, champinjoner och paprika i grytan. Sedan gick vi ut. Jag vann 500 kr på roulett med Johannes. (första gången jag spelade någonsin. Kul!) Vi sov hos mamma och var hemma hos mamsen hela söndagen. Nu skall jag hoppa i säng. PUSS

Ph1: vit chokladmousse m. nonstop. Ph2: Frida, Mattias, jag, Madde, Johanna. Ph3: Roulett (don't know where).

Kommentarer
MALIN

BLOGGA :D

2009-12-18 @ 14:02:21
http://maaaliiin.blogg.se/
Sanna

Åh, det där såg gott ut! (Första bilden).

2009-12-19 @ 23:50:29
http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0