Inspiration Sommar

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men jobbet har gjort att jag ungefär haft två lediga timmar hemma per dag. Och dem timmarna har jag halvsovit. Har jobbat ihjäl mig. Men nu har jag bara korta dagar kvar, så då kan det bli lite ändring här i bloggandet:) Men det går utmärkt på Åhléns. Men vad är det med alla? Varför vill ALLA ha sina paket inslagna? Är inte det halva grejen med att köpa julklappar - att få slå in dem fint hemma, precis som man vill ha dem. Inte silvrigt Åhléns-papper snabbt inslaget, utan någon personlig känsla alls! Eller?


Ph: knight cat

Snyggt med en tunt stickad tröja med en snygg BH under! Dock för kallt nu kanske? Är riktigt svinigt kallt ute ju. Och så typiskt har värmen i bilen slutat fungera... Blaahhhaa. Haha, otur eller vad? Man andas rök där inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0