En/utekväll

På väg till Push. Kungsportsplatsen, Anna, Louise och Sara

Louise och en Anna

En glad Elenore, i höga klackar från Tiamo och en sammetsklänning från Bik Bok

Dessa kameror alltså...;) Jag, Sara och Louise

Varför gapar jag? Jag och Sara

Jag råkar sätta ner min klack rakt på någons fot, men han verkar dölja sin smärta ganska väl

Igår jobbade Johannes i nån lyxvilla, på en privat 45-årsfest. När han slutade kom han och hämtade mig i stan. Underbar eller vad! :) Så efter några timmar på Push, så smörade jag till mig en korv för 6 kronor, och hoppade in i bilen. Kvällen var suverän. Kanske en shot för mycket. Men vad gör det?!

I morse var min Älskling ännu mer älskvärd än vanligt. Han hade skrivit massa ledtrådar på olika post-it-lappar, och satt ut på olika ställen i huset, som en skattkarta. På varje lapp stod det en ledtråd som ledde till nästa lapp osv. På den sista lappen stod det någit i stil med att jag fick välja valfri bio och valfri restaurang till ikväll, för at det är min födelsedag på tisdag:) Så ikväll blir det middag på Tara's och nio-bion efter det. LOVE!

Kommentarer
Steph

Alskar din blogg, keep up the great work!



xo Steph

2009-08-17 @ 03:47:48
http://watermeloncrush.blogspot.com

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0