ONE YEAR !

9 september 2008
Såhär känner jag idag. Pain. Jag har så ont i mitt lilla huvud. Jag har jobbat idag. Stupid me. Och har nyss varit iväg på ett möte. Men det var knappt att jag kom ur sängen för att rusa till mötet. Mitt huvud bara dunkade och jag såg ut som jag inte hade sovit på flera dygn. Men nu är jag hemma igen och har världens bästa pojkvän som pysslar om mig. Gör te till mig. Gör goda smörade gåsar till mig. Tar hand om mig. Frågar hur jag mår, om jag vill ha något mer... Vi har ju varit sjuka tillsammans de senaste dagarna och då är det jag som pysslat om honom, för då har det nog varit jag som mått lite bättre. Jag gillar att pyssla om och få andra att må bättre. Men visst är det skönt att bli ompysslad då och då ?

Idag är det förresten precis ett år sedan jag och Johannes hade vår första dejt. Jag var hemma hos honom för första gången, och redan då var jag helt nerkärad. Love you Babe. Och imorgon fyller Baby 24. -HAPPY BIRTHDAY !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0