VART FINNS DE SNYGGA DATAVÄSKORNA ?

Jag är ute efter en ny datorväska, en
liten och smidig till min dator. Jag vill
ha en i skinn, svart eller brun. Jag såg
en snygg på Ordning och reda (Typ
sköldpaddeskals-skinn). Men den fanns
bara i lila, grön, rosa osv + att den inte
hade något axelband. Och en sådan har
jag redan som jag fick med datorn. Jag
vill ju ha en som jag kan slänga över axeln.
Var kan man köpa snygga dataväskor ?


För övrigt har jag bara jobbat idag, men jag
slutade och började tidigt, och så jobbade
jag på minsting-avdelningen idag :) Sååå
söta att jag dööör. ÅÅ jag vill bara pussa på
dem, och bära dem, och krama dem.


Snart kommer Älsk hem med händerna fulla med matkassar, fyllda med godsaker och Ben&Jerry's tror jag-Skeppåhoj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0