LUGN KVÄLL


Denna kväll har jag haft lite familje-mys. Umgåtts med mami och mormor. Har ju ändå inte haft någon mobil så jag har inte kunnat nå någon idag. Mormor är verkligen så söt. Och kan konsten att laga mat, och idag vart det underbara räkmackor. Resten av kvällen blir nog lugn. Hade egentligen velat gå ut på stan, men det fick jag hoppa idag.
 

Idag har varit snurrig. Jag satt och pratade med min moster i telefon. Och så trodde jag att det var måndag idag, vet inte varför, men jag fick för mig det, det bara kändes så. Sedan blev jag jätteglad när jag kom på att det bara var söndag. -Åå vad bra, det är bara söndag idag ju! Men då sa Louise; Men Elenore, det är lördag idag!  Man tappar verkligen tidsuppfattningen helt, när man bara jobbar ibland lite huller om buller.

Sov sött sedan. Puss/Ell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0