HAPPY BIRTHDAY TWO TIMES

10 september 2008
Hej Svejs!

2 födelsedagar idag. Johannes. Och mormor.
Väckte J tidigt idag med frukost på sängen, tända ljus och ett stort paket. Och så ett litet också. Min ljuva stämma kraxade fram något som skulle låta som Ja må du leva, ja må du leva... Och innanför pappret fanns en xbox 360,  och smörgåsarna var snabbt nere i magen. Ell is happy, when J is happy. Jag gillar mer att ge än att få. Jag älskar att göra andra människor glada och jag gillar att tänka till när det är dags att ge bort något.

Väl här hemma i stan så fick mormor blommor: en jättefin bukett och en orkidé, och så fick hon dusch-creme. Om det är någon här på jorden som gillar bodylotions, duschkrämer och att lukta gott, och helst att slösa på allt sådant, så är det min mormor. :D

Nu kommer Älsk snart och hämtar mig. Vi skall köpa hämtmat och fortsätta att fira honom.


Love /Ell.
-And happy birthday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0