THE HILLS & INGEN KLADDKAKA

Myseftermiddag alldeles för mig själv. The Hills är på. Men det blir ingen kladdkaka idag, för jag och J bakade en, och åt upp hela, igår. :D Morotsstavar idag kanske? (Eller champinjoner...Haha)

Imorgon skall jag in till stan. Det blir nog tidigt. Kanske åker med Johannes på morgonen. Jag skall till några butiker. + att det är födelsedagsfest för hela familjen Andreassons (Johannes familj), så jag skall iallafall försöka hitta en present till Johannes mamma. Men även utan presentletande har jag nog att göra hela dagen på stan. ;) troooor jag. Blir nog kvar i lägenheten i stan till fredag, kanske lördag. Men på lördag är det party, så då blir det back to the island. (Inte Island med vulkaner nu alltså..!)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0