LOVE and other disasters

GOD MORGON !

Sitter i soffan och dricker en kopp kaffe och äter lite äppelpaj med vaniljsås som var kvar från igår. M m m, jag är så nyttig på morgonen :) Älskling ligger brevid mig och jobbar med sitt nya projekt, som jag vet kommer bli hur bra som helst! Har spenderat morgonen i vårt mysiga vardagsrum, med en film; Love and other disasters. Så fort jag såg att Brittany Murphy var med, så ville jag se den. Jag älskar henne i filmer. (Hon är min favoritskådespelerska) Och sedan var det ju även så att hon jobbade på Vouge, den utspelade sig i London, den handlade om kärlek och dem som skrev Bridget Jones skrev även denna. Och allt det där ville ju jag se. Och jag hade rätt, den var jätte bra. Jag blir alltid glad av sådana filmer!

Puss / Ella









Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0