Igår: Födelsedagsfest / inflyttningsfest

Igår: Födelsedagsfest / inflyttningsfest. Emil fyllde 28 och Viktor har flyttat.  Klart det var fest ! Jeejjejjeej. Massor av folk, alkohol, tacos, jättetrevligt och sedan drog vi in till stan. Det vart Hard Rock. Allt och hela kvällen var suverän. Fram tills jag tappade min lilla hjärt-plånbok. Buhu. Tur att jag bara hade typ 2 enkronor där i.
 

Såhär såg jag ut på utsidan

Smiiiile girls !

Olivia, Annie och Malin. Kör dem arga leken här? ;)

Meeee

Vad gör mina tokiga pojkar?

Seeeee upp! Här kommer monstret... Ehh jag menar Johannes.. Så söt!nos

Söta gäster på fest

Vi lämnade lägenheten för Hard Rock

Och visst rockades det...

...rejält !

Jeeeejjj :D

WOHO swisch swosch

Både jag och min Älskling älskar att dansa

Andreas, Tumme, Hand, Arm och jag

Nog dags att gå hem nu fröken Ella

Hej svejs !

Looooove. Nu snarkar min Baby högt och ljudligt brevid mig. Hiihi. Snosigt. Nu skall jag pussa hans axel. Sov gott!


Kommentarer
Sabina

Vart har du köpt din jacka någonstans? Den var verkligen sktisnygg :)

2008-11-04 @ 11:30:41
http://sabinii.devote.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0