TODAY IS A LAUGHING DAY

Idag har jag varit ute och övningskört hela dagen, eller nä, men iallafall i någon timma eller så :) Det är så kul. Sedan har mami bjudit mig och Älsk på middag och efterrätt. Och så har vi suttit och skrattat den sista timman åt Time out 3. Det är nog det bästa humorprogrammet som någonsin skapats. Jag kan skratta så jag tappar andan, och det gjorde jag nu eftersom min röst fortfarande är så hes. Men nu har jag övergått från att låta som en skata, till att låta lite sådär sexigt hes. (Typ som när Phoebe sjunger så bra när hon är hes) Jag vill ha kvar den här rösten. Jag som annars har sån pipröst. Haha. Ja ja. Ha en bra kväll. (Och snart är det Äntligen måndag, Äntligen!) Xoxo


Photo: Rachel Bilson, CS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0