MISSLYCKAT...

Alltså igår skulle ju jag och Johannes gå ut och äta. Som vi typ planerat hela veckan. Men så mycket mat vart det inte...  Vi skulle till våran favvo-restaurang, men tydligen så var det väldigt många andras favorit-restaurang också! För när vi kom dit va det helt proppfullt och väntetid på ungefär en timma för att få ett bord. Det orkade ju inte vi, så vi gick vidare. (Nu tänker väl ni: Vad korkat att inte ha bokat bord innan) Men jag hade ring och försökt. Tydligen måste man boka bord 2 veckor innan om man skall äta en fredag eller lördag. Typiskt! Det visade sig att det var fullt på alla resterande 5 restauranger vi kollade in också. "Endast bordsbokning!"  Gaaahhh jag gick där i mina klackar, det regnade, jag frös, (för vi skulle ju bara till bussen och direkt till restaurangen - yeah right!) Så efter att vi vandrat genom hela stan (nästan iaf) så hittade vi ett litet bord på Lilla London, mm, men där kändes det ju som vi satt i knät på gästerna brevid, så vi bestämde oss för att åka hem och göra marängsviss istället. Vi gick förbi affären och köpte maränger, chokladsås, glass, banan och choklad och så åkte vi hem och gjorde världens godaste och största marängsviss :)


Min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0