BRÄNNA

Hej Söta !

Hoppas ni mår bra. Jag mår prima, förutom att jag känner mig lite trött/hängig. Är ju van vid att vara ledig och göra vad jag vill på dagarna... men jag har jobbat jobbat jobbat varje dag denna vecka. Och det är apkul att jobba på dagis. Hur härligt som helst, fast jobbigt också. Vissa barn är så knäppa va ! Haha, och söta! :D

Men idag var jag ledig och då har jag vart i stan. Vart annars?! ;) Haha. Så nu sitter jag och försöker bränna ner alla bilder och låtar på dvd-skivor, så jag kan formatera om datorn. Dööööh. Och jag vet inte hur man gör. Har aldrig bränt dvd och det blir asknasigt här. Och jag blir så nervös. Tänk om alla bilder försvinner liksom!!! Det är inte bara 3 bilder häller, utan det är 14 881 stycken. Pjuuh. Many Many Many.

Ja ja, nu måste jag bränna vidare :)

Ikväll skall vi grilla! Mumsa. J kommer snart och hämtar mig. Hoppas jag. ;)

Ha det gosigt Söta! Love/ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0