Rosa bikini & Dagisbarn

Okej. Lång dag. Har precis hällt i mig några Kelloggs med mjölk och tagit en dusch, efter en arbetsdag på dagis. Det var hur kul som helst idag. Vi har vart ute hela dagen.Verkligen HELA dagen. (Vi åt bara lunch och läste en saga inne). Fattar ni vad härligt .. Helt jäkla underbart när det är sånt väder som det är nu också(300 grader och sol :D) Sitta ute och sola, leka med barn och jaa, det var typ det jag gjorde hela dagen. Läste sagor ute på en filt, gungade, lekte jage, lärde dem att stå på händer. Ja, skitkul. Men även om det verkar lite slappt, så är det INTE det. Det vet man ju ibland när man skall ta hand om EN unge, att det kan vara lite kämpigt, och här är det då 30 barn som sliter och drar i en. (man är ju poppis va.. ;) haha)  Jag är helt slut !  Men det är så himla roligt att jobba här och barnen är ju så otroligt söta. sweet sweet sweet !
                                                                                                         image1007



Såg Elisabeth Hurley och hennes bikinikollektion. Rosa är snyggt! Rosa i alla nyanser. Och de här bikinisarna tycker jag var riktigt, riktigt snygga.
image1005
image1006
Photo: Stella Pictures

Kommentarer
maria

Den rosa var supersnygg :)

2008-05-09 @ 18:29:45
http://marialundqvist.webblogg.se
maria

Låter kanon :)
Ha en toppenlördag !

2008-05-10 @ 01:05:23
http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0