Nybörjar-korvar

Handlade på ica Maxi innan jag kom hem. Skulle bara köpa en microvågsugns-säker glasskål med lock så man kan laga mat i micron. Men jag hittade ingen, så jag kom naturligtvis hem med en hel drös andra onödigheter. Men jag lagade mat på spisen istället, när jag kom hem, så nu är korvstroganofen med ris klar, (jag är grym, och förvånad) till min Älskling som förhoppningsvis kommer hem snart. Så inte maten hinner bli kall som istiden. Haha. Jag har aldrig gjort korvstroganof förut, men jag gjorde ur mitt eget huvud, så vi får se vad det blir för betyg. Okej, för en mästerkock kanske det bara skulle vara 1 stjärna. Men man måste väl få lite nybörjar-credd..? ;) Haha.

Imon skall jag in till stan tidigt, och vara där hela dagen, och jag skall sova hos mamsi också, så jag får se om jag hinner blogga imon.. Men skall försöka få några minuter över och surfa in på mami's dator. (orkar inte släpa med mig lap topen) :)

Ha det bra Söta! Puss /Ell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0