KAAAAMEEEL-tå

                                                                          Jag & Kamelen och Johanna & Kamelen, Tunisien, 2006

Jag & Johanna kollade in kamelerna och deras ryggar och tår i Tunisien.. ;) Haha.
Lätt den bästa resan hittills. Och såklart var det för att jag åkte med Joh och för att jag fick flyga på en kameeel.. Så jäkla roliga var dem. Bet varandra i rumpan och hade  sig och de hade väääärldens sörsta fossingar(kameltår).. Haha..

Hoppas allt är bra med er. Här är det bra. Gissa vad vi skall äta nu..? Kladdkaka..igen.. Inte så svårt va... Haha. Igår så vann Björkö över Öckerö på matchen. WOHO. Och jösses vad mycket folk som kollade på matchen och alla skulle ju ha godis och kaffe och bullar och mums och korv och allt från cafeét där jag jobbade under matchen... Men det var kul. Bara liiite stressigt i pausen :)

Gosigt ! Ha det bra /ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0