Jobba Jobba Jobba

Denna veckan gäller det att ha spring i bena, för det är full fart med alla barnen. Jippie-hej! Jobbade igår, idag och så imorgon också. Så igår orkade jag inte göra någonting när jag kom hem från dagiset - jag orkade inte ens sträcka mig till fjärrkontrollen för att sätta igång teven. Jag orkade inte ens blogga. Jag orkade bara äta upp en halv kladdkaka. Haha. I förrgår gjorde J kladdkaka och vi åt upp hela på söndagskvällen. Igår gjorde J också kladdkaka. Och vi åt upp hela igår kväll. Och när jag kollade på receptet stod det: Kladdkaka för 12-16 personer.. HAHA. Så jag och J åt alltså upp 24-32 potioner tillsammans. På bara två tillfällen! Jösses.. Ja ja.. Gott var det iallafall. Vi satt där med formen och varsin sked.. :D Haha. Sötma!

Men idag är jag mycket piggare. :D (Kanske för all chokladen jag ätit.. ) :D Hehe. Men nu vet jag inte vad jag skall göra. Sy kanske? Lovat min Baby att sy hans byxor. Japp. Skepp å hoj!


Men hoppas allt är bra med er också! Och med Sara i Barcelona! Mums med sol. Jag vill med! :D

Puss /Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0