ELLE-jubileum

image1089

ÅÅHH jag hade helt glömt ! :) Jag fick ju månadens ELLE av mamma och en grillbok (för tjejer.. haha.. vad menar dem då?) och så hade mormor köpt Hänt Extra (hon köper varje nr och så brukar hon ge dem till mig efter hon bläddrat lite i dem.. :D) Så nu har jag ju hela eftermiddagen räddad. Bara ELLE kan man ju läsa i hur länge som helst och jag tänkte även kika på om jag kunde göra lite olika grill-picknickar och bjuda ut lite folk på grillning nu när vi har en grill och det finns hur många goda tips för både den Stora grillfesten och Den lilla, och buffeér och bra picknick-grills... :) TIHI ! :D Fast vågar jag sätta igång en grill? Hm? Haha :D
Ha det bra alla. Love /ell

image1088

Kommentarer
QUEENIEQUEENIE

Rösta på min blogg (QUEENIEQUEENIE) här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2574066#kommentera - Och jag länkar till din blogg i 7 dagar?

2008-05-14 @ 17:21:31
http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0