Veckans bästa torsdag!

Idag känns allt mycket bättre! Än igår. Det känns nästan riktigt bra. Kan det vara för att det är veckans bästa torsdag, ärtsoppa- och pannkaksdagen? Haha, nä, mycket har jag att tacka min Älskling. Han gör att mina dagar blir gosiga. :D Love. (Ärtsoppa är ju inte ens gott!) Sedan är det ju det här med jobbet. Det har dalat nedåt ett tag nu, (kanske i en månad ungefär) och ibland har det verkligen känts piss. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men nåt är det, nåt dumt som står i vägen för mig. Haha, men jag hoppas att bottnen på det hela var igår. För då är det ju så, att det bara kan bli bättre. :) Jag älskar ju life. My life. Livet. Och jag vill att alla dagar skall kännas bra och vara roliga och att jag aldrig skall vara nedstämd och ha tråkigt. Haha, Men är det kanske en omöjlig vardag?



Imorgon kommer Johanna också. :) Min London-bo. (Det här blir ju bara bättre och bättre..) Hon är bäst. Så på lördag får jag se hennes söta nylle också. Kan det bli bättre..? :D Jag har en hel lång plan för lördagen. :) Den innehåller frukost, stan, mys, te, choklad, thaimat? schlager, prat, skratt, minnen, uppdatering av våra liv, rösta på Perrelli, och utgång. :) Maybe.



Jag vill baka snart. Bröd typ. För jag vill inte äta mer onyttigt. Så bröd är ju ypperligt. Fast vågar jag? Jag måste ju testa någon gång. Kan väl inte vara så svårt att följa ett recept..?! Alla gör ju det. Hm, Ja goda frallor till söndagsfrukosten :) Mumma. Haha. Varma och nybakade. Elenores bröd - Varning för felaktig konsistens och smak bara.. ;) haha.

Ha det bra!

Kommentarer
Guldbarn

Åh jag vill med vara kär

2008-03-13 @ 12:56:56
http://guldbarn.blogg.se
Anonym

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205389181_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-13 @ 12:57:09

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0