Vad skall jag göra?

Jag är såååååå trött idag!  Jag fattar inte vad som har hänt. Jag tror jag har kommit in i en sömnig period. Jag har blivit en sömngångare! OH NO! Haha, Jag vill sova på dagen, jag vill sova på morgonen, jag vill sova på kvällen och jag vill sova på natten... hm konstigt det där. 

Jag gjorde en jätte hemsk sak igår! Fy jag är verkligen ledsen. Fan vad jobbigt det är o va vuxen. Jag vill bli liten igen. Ibland känns det så. Man har så mycket ansvar nu. Massa saker som man måste betala, och som man måste tänka på. Förr var den enda räkningen som jag hade, mobilräkningen. Nu skall det handlas mat, och städas och tvättas och diskas och lagas mat och betalas alla möjliga räkningar, och tänkas på det ena med det tredje. Och nu då, så kommer jag inte ha någon inkomst på ett tag, för jag sa upp mig igår... :( Jag har funderat länge på vad jag vill. Jag har tänkt tänkt tänkt. Men jag har inte kommit fram till något riktigt vettigt. Än. Jag vet hur svårt det är att få jobb. (Fan). Men jag vet också att jag kan inte jobba på ett ställe där jag inte gör mitt bästa längre. Det har alltid varit huuur bra som helst på jobbet. Bästa arbetskollegorna. Bästa chefen. Bästa arbetsförhållandena. Eget kontor. En plats där det har varit så fruktansvärt roligt att vara. Men på senare tiden har det smugit sig in en liten dum känsla. Som jag har försökt få bort. Bort bort bort! Men jag har inte lyckats. (Skit också). Så jag sa upp mig igår. Så nu står jag bara här på darriga ben (eller snarare utan ben alls). Vet inte vad jag skall göra, vet inte vart jag vill jobba, vet inte om jag kommer få något jobb, vet inte hur jag skall klara av alla utgifter. Jag kommer ju fan va fattigare än när jag gick i skolan... (Fan, fan, fan). Jag skall ju ta körkort, och jag o J skall ju köpa helt nya möbler, och jag vill resa, både en och två gånger i år! Vad skall jag göra? Vad skall jag göra nu liksom? Vet inte om det här var särskilt smart av lilla mig. Att säga upp mig. Men, allt kommer bli bra! Förövrigt lever jag ju ett jäkla bra liv! :)

-PussAndLove

Kommentarer
sara

Gummsiii, det visste jag inte, men det kommer att gå bra! Du har hela världen framför dig nuu=)! Hörs nån dag, pussisnuffs!

2008-03-27 @ 13:44:00
http://maniaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0