JAAA HELT RÄTT!!

Japp, I knew it. Charlotte var såklart bäst av alla! YES! Charlotte Perrellis låt förtjänade verkligen att gå direkt till final. (Tack svenska folket) ;) Äntligen vet ni vad ni skall göra! Har det varit något fel på era öron de andra delfinalerna? Haha. ;) BWO eller Charlotte? BWO eller Amy? Amy eller Charlotte? Var Charlotte kanske bäst ändå? Jag vet inte. Men dem enda som jag går med på att de ställer sig på Belgrad Arena är någon av dem tre. :D Jag trodde jag hade bestämt mig för BWO, fram till för några minuter sedan, när jag kollade reprisen av melodifestivalen. Charlotte får nog ett halvt betyg högre ändå..En sån klänning också, en sån vill jag ha. (Så jag också får snygga ben J.. ;) Haha) Snacka om att jag är rena rama schlager-nörden. Haha, men det är så mysigt att kolla på. Luuk är ju så jäkla kul också. I die. Och Emelies lilla pussgurka också. (Björn G) :D

Idag ringde Älskling och väckte mig (sov hos mami, eftersom det är närmare från stan) vid 12-snåret. Jag var som en död fisk (liksom mina fötter) Supertrött. Men J kom och hämtade mig och så åkte vi till hans mormor och hängde upp massa tavlor. Och så fick vi en skål. Hur fin som helst! Kosta Boda.

Jag fattar inte att jag orkade sätta igång datorn och skriva inatt när jag kom hem från jobbet. Haha :D 04:41 liksom. Haha. Och smörgås hann jag ocså äta innan jag somnade. Jösses, vad det var liv i luckan för mig.. haha. Nu skall jag äta kinapuff, Pussa på ÄlsklingJ och kolla klart En annan del av Köping, Dem är så jädrans underbara människor.

NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0