ELL

Elenore Eklind - Ell - El
image382
Är:
Tokig (och skrattar så ofta att jag borde ha en riktigt vältränad mage) ;)
Sjunger helst i duschen: JA!
Äter: Allt (utom lakrits, sill och konstiga saker)
Äter helst: Thaimat, mums (ja ja, och choklad också då, och smörgåsar..) :D
Favoritchoklad: All ljus choklad är så himla god, men apelsinkrokant är M M M ;)
Gillar: Glass
Älskar: J
Klarar mig inte utan: Älskling, Mami och Mina vänner
Jobbar: i Långedrag
Bor: Björkö och Guldheden. (Västkusten - Göteborg, för er som inte vet)
Längtar efter: Sommar och sol och värme (bästa som finns)
Saknar: Johanna B Wicander
Borde göra: Träna mer
Viktigt i livet: Trivas, må bra och att tänka på andra
Vill: För mycket, men bl.a kunna laga mat (J försöker lära mig)
Resa: Maldiverna?
Drömresa: Hela USA
Bästa film: Smala Sussie
Serier: Las Vegas & Sex and the city & Vänner
Färg: Rosa, och svart
Favoritplagg: Klänning eller shorts&t-shirt
Köper helst: SKOR!
Ogillar: Människor som bara snackar skit och buttra människor som nästan kan förstöra ens dag.
Hatar: Att förlora
Borde inte finnas: Äckliga småkryp och sniglar och spindlar
Motto: Ge för att ge. Ge inte för att få.
och TÄNK POSITIVT FÖR FASIKEN! :)

Kommentarer
J

Hur går det med matlagningen?

2008-03-19 @ 10:47:50

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0