Döda fötter

Nu kom jag precis hem från en låååång kvälls dansande. Fast den kändes inte så lång. Det var väl för att det var kul antar jag. ;) Som sagt, så skulle jag ju jobba som värdinna 23-03 inatt. Jag blev hämtad (puuh jag slapp ta spårvagnen) klockan nio ( han sa 8 ! ). När vi kom till kontoret tog vi ett glas vin och bytte om. HELP!, säger jag bara. Haha. Svarta små shorts (snarare trosor/hotpants) och en yttepytte liten vit tubtop. Tajt var det också, allt ihopa. Haha. Jaja, Sedan var det bara ut på scenen för mig och Sanna på Stars. Snodde vimmel-kameran en stund också och fotade allt och alla. ;) Haha, så jäkla kul. Men nu är mina fötter döööööda. Det bränner som attan under dem. Att dansa konstant, såå länge (bara latin och reagge och skaka rumpa=jobbigt) var tydligen inte massage för fossingarna. Mina trampdynor hatar mig nu, haha, och kommer säkert hata mig imorgon med.. Måste bara tillägga, att tjejer kan vara så jävla barnsliga och taskiga. Vi är inte blinda liksom. Både jag och Sanna hörde och såg tjejer som kollade snett och snackade skit. Bara för att vi var värdinnor och skulle dansa på scenen..
Låt alla vara och göra som dem vill! Fast jag märkte det inte så mycket och brydde mig inte alls. Jag var i min egna lilla (dans-)värld. :D Jag älskar uppmärksamheten i vilket fall som helst. Det spelar inte så stor roll om man hör dem säga snälla eller elaka saker om en.  Dem har väl bara inga andra samtalsämnen när dem är ute på krogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0