GoKväll och Go Dag

Hej och Godkväll!

Idag har jag jobbat heeela långa dagen, och det var den skönaste arbetsdagen av alla arbetsdagar jag haft på dagiset. Det var bara 6 barn på min och Maries avdelning. Men till mellanmålet var det bara 2.. Helt sjukt lugnt har det varit idag. Det brukar annars vara omkring 15-17 barn. Jag var sååå nära att sjukskriva mig i morse, för jag hade sån fruktansvärd huvudvärk (och den brukar ju inte bli bättre av att man är på ett dagis...haha, om ni förstår vad jag menar..) så det passade helt utmärkt bra att det var så få barn där idag :D För då kunde vi måla och pyssla och lyssna å band och sådär lugna saker. (Bra för mitt huvud). Så nu mår jag prima-firre. :D Sitter bara och väntar nu på Älsk skall komma hem. Vi skall iväg och käka middag hos några :) Gotti.

Ha en trevlig  fredag-den-13-kväll !

xoxo /Ell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0