God Onsdag

...Oj, Är det redan onsdag? Vad tiden går fort nu igen när man jobbar igen.
Idag har jag fiskat krabbor. JA, det är sant. ELENORE EKLIND har fiskat krabbor... Haha.
Det var inte igår man gjorde det. Nä, men vi var iväg på utflykt till havet med dagiset.
Barnen fiskade upp hur många som helst. Stackars krabbor - fattar ju ingenting... ;) Haha.
Jag är helt sluuut nu, i min lilla jättehjärna. De söta barnen och solen tar kål på mig.. ;) Haha, nee då.
Men nu skall man ju bara jobba imorgon också, sen är det ledighet som gäller! JA! :)
Och firande av Malin som tar examen. Heter det så?

Har precis klämt i mig några vattenmelon-skivor och krossad-choklad-glass, och så gjorde jag smoothie. Vattemelon är så gott gott gott. Jag slukar lätt en hel... haha.. Bara den inte har några svarta kärnor och inte är sådär äckligt gojsig... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0