GOD MORGON

Ljuva lördagsmorgon. Att det bara är lördag och inte redan söndag är ju helt underbart. Ändå så har man varit ledig så länge. Gött. Sorry att jag inte skrivit så mycket. Har haft fullt upp. I torsdags var det dags för party, när Malin tog examen. Runt 60 personer åt god mat, drack och dansade då. Vi hade jättetrevligt. Ett glas vin för mycket?
Igår var det stranden som gällde hela dagen och pizza, glass och hamburgare.. ;) Haha. Bakisdagar är till för att vara onyttiga.. :D
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Får se. Det är ju underbart väder :) Så ut blir det garanterat. Men om det blir till stranden, kolla Älsk spela match eller åka in till stan.. Det vet jag inte än..
Älsk är nere i affären och köper mjölk och juice. Han skall baka scones. Mums för mig. :D

Ha det bra Puss /ell



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0