VIETNAM?

I ett av mina första blogg-inlägg skrev jag om hur gärna jag ville resa till Maldiverna nästa gång. Bara ta det lugnt. Men det finns så många platser jag vill besöka. Olika platser för olika tillfällen. USA bara för att åå vad jag vill dit. New York, Las Vegas, Californien, Miami. Italien och Frankrike för kanske party, lyx, eller weekendresa. Nya Zeeland, Japan, Australien..o.s.v...Men när jag låg och kollade på Room Service förut, så var de i Vietnam, och det verkade så himla mysigt. Bara massa mopeder på gatorna, stora marknader där allt fanns... Det beror ju alltid på vad man vill göra och vad man vill få ut av sin resa. Om det är avkoppling, party eller utforskning...

Vietnam: 




Sitter och kollar på Plastikpensionärerna. What? Why?
Varför skall man göra ett ansiktslyft när man är 82 eller en bröstoperation när man är 74?
Galet.

//Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0