HELLO VARBERG...

...Och Hello Bloggen!
Idag har vi alltså varit i Varberg över dagen allihopa. Jättemysigt. Vill dit igen. Jättemysig stad. Men idag var vi på FunCity. Mest för Elliots skull. Men de hade även ett jättekul äventyrsbad, där vi höll till några timmar. Låg och gassade i solstolarna och åkte livsfarliga vattenbanor och vattenrutchkanor. Skitkul och härligt med svalka när det var 110 grader ute. :D Hellyckad dag.


FunCity - Visst skriker det VUXEN om det hela..? ;)


Vart skall vi? Fram med kartan ! Mot badet !


Nehe, först skulle Elliot köra bil...




Och jag tvingade med J i en annan attraktion... :D Superkul..


Ääääntligen. Best in the City...


Jag...


...och Älsk och jag

Nu skall jag hoppa in i duschen. HejHopp.
/Ell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0