PARTY

Hej och God morgon Babes!

Har varit utan dator några dagar nu, (Livet går under.. haha) Nä, men åkte ut till Älsk i onsdags. Skulle ju ut med alla kollegor från dagiset. Käka räkmackor och dricka vin och lyssna på nåt live.. Och det var sålängesedan jag träffade J, så det var supermysigt att komma hem till min sovande snuttebabe. Haha. Vi hade jättetrevligt, alla fröknar, och jag då, med alla räkor.. haha..



Resten av dagarna här har vi bara solat och legat och gottat oss vid havet. Mums. Har varit huuur härligt väder som helst. Men som sagt utan dator, Tog inte med min ut,.. Typiskt att jag var så lat.. Haha

Idag skall jag faktiskt åka båt med tjejorna (också kallade fotbollsfruarna,, haha). Vi skall över till Öckerö och se våra stjärnor spela final i nån cup. (Tur att det är sol) Sedan skall vi tilbaka för lite förfest och mat och dricka. Det skall bli party ikväll nere vid hamnen. TJOHO! Haha.

Ha det bra idag allihopa.
/ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0