HELGEN

Hej Gooddiesar..
I lördags var det som sagt Björködagen a.k.a PARTY ! ;) haha. Vi solade hela förmiddagen, sedan kollade vi tjejor (och massa fler) på våra Älsklingar när de spelade fotbollsmatch. Björkö och Öckerö var i final och fotbollsfruarna hejjade fram Björkö till vinnare ! YEEEY.. ;) Fast det var mest alla andra som hejjade. Vi satt mest och åt jordgubbar, popcorn och drack champagne.. Haha..;)  Sedan var jag nästan tvungen å springa hem för att fixa ordning mig innan det var dags nästa stopp, som var förfest med pizza och vin hos en av fotbollsfruarnas föräldrar. MUMS. Va gott. HIII.. :D Sedan var det fest vid hamnen. Och I love you Älsk!


Söndagen bestod inte av lika mycket party. Det var sängen, pizza, ostbågar, fanta, film, och Sex and the city.

Guu, Idag vet jag inte vad jag skall göra, det är så fint väder men jag vet inte om jag har nån lust att gå ner till stranden själv... Ja ja, får se vad som händer. :) WIIIE.

Ha det gooddie-gooddie. /Ell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0